Vad har jag gjort!

2010-07-26 @ 12:42:47

föe ett tag sedan ändrade jag min FB-status till its complicated i stället för singel och inget syntes alls så jag tänkte att det här gick ju lätt och utan uppståndelse men sen kolla jag FB idag och har 7 komentarer på min status som är: "i en relation men det är kompliserat" och jag hade ju tänkt att det skulle räcka med bara kompliserat men nu blev det så här och Truckis verkar inte livrädd utan har bara lite dödsångest så jag tror inte skadan blev så farlig. 

För övrigt så holler Danne på att ta knäcken på mig när han sitter och sjunger små sånger om undulater och skriver små inlägg som med största säkerhet kommer kunna skrämma iväg även den manligaste av män, men det är Danne det.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0