Ett nackskott, tack!

2010-07-05 @ 09:59:08
i lördags hade jag som bekant tjejmiddag och det va så himla kul med god mat och trevliga tjejer. Tidigare hade jag fått erbjudandet att åka till Tumba med betald taxiresa och det här bollades ju med tjejerna om hurvida det va en bra ide eller inte men när vi kom på att två av tjejernas bostäder låg på vägen till Tumba så beslutades det att jag skulle nappa på erbjudandet och taxi ringdes och tjejerna droppades av en efter en medan jag satt och sög på en flaska rom och cola som jag hade sumpat korken till innan jag klev in i taxin.

Väl framme i Tumba fick jag onda ögat när taxin skulle betalas eftersom priset var lite högre än vanligt så då fick jag bekänna att jag kanske utnytjade hans taxiresa men fick som svar att det minsann inte drabbade någon fattig.

Natten spenderades i Tumba och dagen efter låg Jag och Truckern och stekte i solen när jag kollade på klockan så visade det sig att han skulle äta hemma hos sin mamma om 20 min, på skoj frågade jag om jag skulle följa med men när hon ringde och frågade det samma så kunde jag ju inte utbrista "aldrig i livet" vilket jag hade velat utan jag sa vell ja lite halvkrystat och iväg på middag bar det, jag hade ingen möjlighet att byta om eller fixa håret eller enns för den delen duscha innan.

Det var så pinsamt så jag höll på att dö!
Dom hade inte speciellt mycket att prata om så det va aldeles tyst och jag svettades som en syndare i kyrkan och satt där och önskade mig ett nackskott för att få slut på plågan! 
Jag är som sagt inte bra på föreldrar, speciellt inte mammor.

Truckern hade dåligt samvete efteråt och fruktade dessutom för sitt liv eftersom jag hade delat ut rekordmånga dödshot på den korta streckan mellan dörren på lägenheten och bilen.

Är det inte alla mammors dröm att sonen ska ta hem en tattuerad och halvsnaggad flicka med en härlig samling metall i ansikte och öron?  
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0