I huvudet på Axfood Danne

2010-07-21 @ 10:48:24
Hej!

Hur mår ni?

Vet ni vem jag är?

Det är klart ni gör.. Den som inte vet vem Danne är, är uppenbart insnöad och bedrövligt isolerad.

Jag vill först behandla ämnet om hur det är att försöka arbeta med Lisa. Jag kan bäst beskriva det genom att likna det vid en rolig reklamfilm. Man skrattar första gången man ser den men efter flera dagars ihärdigt visande så byter man kanal när den kommer. Problemet här är att Lisa går inte att trolla bort med en tv kontroll eller tysta genom att trycka på en muteknapp. Jag har hört att Guantanamo bay fängelset använde sig av en speciell typ av tortyr, dom satte fångarna i ett stort rum och spelade en och samma låt om och om och om och om igen tills fångarna förlorade förståndet och skrek av smärta. Ungefär så är det för mig nu när Lisa sitter och kastar ur sig allt som ploppar upp i hennes huvud.  Nej då Lisa är snäll och vill väl, alla kan inte vara som mig helt enkelt :)


Nu för att prata om något viktigare, mig :)

Jag vill beskriva mig själv men tiden räcker inte till för att skriva ner alla min fördelar, talanger och älskvärda drag. Så jag lägger upp en låt istället. Man kan tro att jag skrivit den själv, hade låtmakaren vetat om min existens när han skrev den så hade den aldrig skrivits, ingen kan rubba mig från tronen som övermänniskornas övermänniska. Så den handlar helt enkelt om mig, jag har bestämt det nu. Dannelåten heter den.



Nu måste jag ägna mig åt annat mer väsentligt än den här bloggen, som T.ex:

Att spegla mig.
Ta foton med mobilen och skicka till alla mina vänner och gotta mig i alla berömmande svar angående mitt yttre.
Ringa och bråka med MC Donalds ledning då personalen på resturangen vid kungsgatan vägrade ge mig gratis mat även fast det var helt uppenbart att jag bara genom min närvaro där drog till sig mer kunder.
Ringa Se & Hör och fråga varför dom aldrig publicerar mina "kändisfoton" på mig jag sände dom.

Ja ni förstår, jag är en upptagen man.
 

Många avundsjuka undermänniskor säger att jag är väldigt narcisistisk, men jag viftar bort med ett skratt. Jag menar läs detta på wikipedia (Se länk) så inser alla normalt funtade människor med en åtminstonde acceptabel inteligensnivå att detta bara är en smutskastningskampanj utan relevans! 
 
http://sv.wikipedia.org/wiki/Narcissistisk_personlighetsst%C3%B6rning

Jag vill tacka för min tid här i bloggen och avslutar med en mening som på bästa sätt fångar mig som person, som Tina Turner en gång sjöng.

Simply the best!

/ Axfood Danne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0