Torsdag

2010-07-02 @ 10:35:05
igår, torsdag, efterjobbet blev det att med ilfart susa hem från jobbet och hjälpa Berga att flytta in hos mig och Jo.
Hela 7 metersbilen var tömd på mindre än en tim och tillbaka på macken på en grisblink, så nu står det möbler och lådor i hela sovrummet hemma.

Det var inte allt vi hann med, hela köket blev städat ock jag bytte lakan i min säng sen slängde jag mig i duchen och gick och la mig. Det va så himla mysigt! jag älskar när man vet att det är städat och fint då kan jag bara gå runt och mysa i lägenheten för att det är så fint.

Sen kom Uffe över och eftersom det var så sent så var jag tvungen att kolla om han va full så när jag böjde mig fram och skulle lukta på hans andedräkt och han trodde att jag skulle ge honom en kram så det blev jättekonstigt så för en sekund trodde jag att han skulle hångla på mig! efter en stund var jag tvungen att fråga om han försökte släta av mig i hallen men så var det inte så det va skönt men det var en lustig historia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0