Surt i växeln idag.

2010-07-08 @ 11:58:42

I morse kom jag hit, trött och jävlig men Gunsan brukar inte höra någon skilnad om man vill lyssna eller inte hon brukar hålla låda endå. Hela veckan har hon tjatat om att hon ska ta ledigt sista kvarten och ta en kortare lunch och idag lekte jag med tanken att jag kanske skulle gå lite tidigare på fredag och frågade den tredje telefonisten för då blir det ju hon som blir ensam där sista kvarten och DÅ blev vist Gunsan sur. Nu sitter hon aldeles tyst och är grinig som fan över non som försöker faxa till växelnumret, hon påminde dessutom för 19onde gången att hon skulle vara ledig sista kvarten på fredag men jag tycker inte att det i sådana fall berör henne alls om jag vill gå tidigare så länge jag har ett OK från hon som blir ensam kvar.

Nu ska man inte vara sån, men det är lite lustigt att hon sitter och surar så jag sitter och fnissar för mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0