så underbart!

2010-07-06 @ 21:57:47
Här satt jag och loggade in på FB och där stod det att två vänner som jag och mitt X umgicks med har gift sig. Jag får alltid gåshud av deras förhållande, dom har haft problem som alla andra par och det går emot dom ofta men dom stöttar varandra och ser så underbart lyckliga ut ihop! och nu har dom gift sig! så härligt för dom! dom myser och har det bra ihop och är bara så lyckliga, någon gång ska jag också ha det så.
Jag kommer inte att ge mig fören jag känner för någon som dom känner för varandra, om det så händer när jag är 90 så får jag vell vara singel tills jag är 90.

Om jag inte bli bortgift med grannens son när jag är 35 då, grejen är den att när jag och grannen satt och drack vin förra gången så sa jag att om jag är singel när jag är 35 så ska jag gifta mig med hennes son och hon ska få 3 kameler och en påse ris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0