Nu händer det grejer!

2010-07-13 @ 09:44:58
Igår kännde jag att det gick jättebra på den här pinup-grejen (med bra menar jag att det var väldigt roligt och jag kände mig läcker) och idag ringde dom från ett jobb jag sökte på en tatueringsstudio och i morgon ska jag på arbetsintervju. jag tror inte att jag har fattat det än men det här är ju helt otroligt, så mycket kul på en och samma gång! nu spelar det ingen roll om jag får något av dom jobben men jag har erbjudit hård konkurens till mina motståndare och det räcker! 

Om jag får jobbet så får jag ta och skjuta upp lite praktik till senare för det här är en jobbchans som sällan dyker upp men nu ska man ju inte ropa hej innan man ser någon man känner.  

I morgon måste alla hålla en tumme för mig vid kl 12:30!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0