När jag blir rik...

2010-07-08 @ 14:10:48
...Så ska jag köpa mig en lägenhet, jag behöver inte enns bli rik bara så pass rik att jag får ta ett lån. jag tittade på en underbar vinsvåning i Årstaberg och om man bortser frå att den ligger på fel sida av stan så var den så himla fin!
Det skulle vara så underbart om jag kunde köpa en lägenhet!!! Jag skulle så gärna vilja ha en egen lägenhet just nu.
Jag har det ju bra hos Berga och Jo och förmodligen så skulle jag bli så vansinningt ensam i en egen lägenhet men just nu känns det som att jag vill ha det.

Jag har hittat min drömlägenhet! en vindsvåning i bandhagen på 32 kvm i 50-tals stuk och det finaste jag sett i lägenhetsväg! denva så underbar med ett stort vindsfönster i rummet och en klädkammare! jag skulle köpa den om jag fick ett lån även fast den ligger på helt fel sida av stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0