nä! Fy fan!

2010-07-30 @ 09:39:53
igår låg jag och tittade på Glee, när det var4 min kvar på sissta avsnittet så ringer Truckis fast han egentligen inte vill prata utan han ringer bara för att jag ville det, vi pratar om lite allt möjligt men sen vill han iväg till sina kompisar och samtalet avslutas med att jag får tigga till mig en puss men jag antar att det kan bli så.
Sen tar jag en tablett om man ska bli trött av och det blev jag, tills jag började spy för kung och fosterland så då roade jag mig med att göra det i några timmar innan jag somnade.

Tillsist ringde väckaren kl 7 och min första tanke var: GLÖMM DET! så jag skickade ett sms till Danne sen masade jag mig upp och duchade och kalasade på den utomordentliga frukosten avslagen Cola sen åkte jag till jobbet och blev en timme för sen och nu sitter jag här som en zombie och funderar på om man ska ta och åka till ICA och köpa någon lättsmält så man kanske blir som folk igen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0