Mammas Lilla Botoxvärld

2010-07-12 @ 10:09:30
Världen blir så liten när lisa dricker Rom. I fredags till exempel, mitt record blev inte slaget men Basisten slog nog någon form av rekord i stället.
Det började med att jag gick på toa och där träffade jag en trevlig tjej som jag pratade lite med och det visade sig att hon var där med basisten och då kan ju inte jag holla mig käft så det var jag ju tvungen att tala om att jag hade varit där och köpt t-shirt men han fick inga dåliga recentioner för av vad jag har hört så fick inte jag det av honom så då får men vell återgälda det då.
Jag fick toa-tjejens nr och sen blev jag helt jävla pruttfull!
Det sista jag kommer ihåg var att jag styrde bestämda steg ned för regeringsgatan och sedan är det svart.

När jag vaknade på morgonen hade jag krängt på mig linnet helt åt helvete fel och jag kan inte svara på hur det gick till, jag kan inte häller svara på hur det gick till när jag tog mig hem men det kunde Truckis för jag hade ju gjort det jag inte skulle göra, Ringt Truckis!
Han hade ju skickat ett mms på kvällen och där med var allt mitt hårda arbete att radera allt borta för där låg ju numret nu!
Tydligen så hade jag pratat och pratat utan att komma fram till något och jag var jättefull och ynklig.
När vi skulle lägga på så hade jag pipit fram ett:
- ska du inte säga puss? på min allra ynkligaste svenska
Jag och Truckis säger inte puss till varandra, om vi inte är jättefulla...Tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0