Jävla gubbjävel!

2010-07-30 @ 12:40:00

Vår chef har en chef som är ett riktigt rikspucko!
Han kom in här och gick omkring som en hund som letade efter ett ben och sen frågade han var Danne va, jag svarade honom och då sa han:
-ok, säg till Danne att jag var här då.
Eftersom idioten inte någonsin har strekt fram en hand och presenterat sig så vet jag ju inte vem han är så jag svarade:
- ok, men vem är du då?
Idioten går från klar het till klarhet och svarar:
-Danne vet vem jag är.
- Ok, svarde jag, men jag vet ju inte vem du är.
DÅ kommer höjdpunkten på översittaridiotin:
- Nisse!
Namnet är såklart påhittat men företaget har många anstälda så jag nöjde mig inte med det
-OK, Nisse....och mer?
Då går det upp ett ljus för Idioten och han säger sitt fulla namn.


Jag ställer frågan: Hur fan ska jag kunna tala om för Danne att han har varit där när jag inte vet hans namn? ska jag förklara hur han ser ut?
Varför måste jag sitta och dra ur honom hans namn när vi arbetar på samma ställe?  
När försvann den lilla seden att sträcka fram en hand och presentera sig med ett traditionellt handslag?


Kommentarer
Postat av: Jimmyadine

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-06-02 @ 11:19:51
URL: http://jimmyadine.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0