Jag vill äta tårta till lunch!

2010-07-29 @ 12:02:36
...och när man är 23 och ett halft så får man det om man vill, man får även ha fester utan att fråga mamma och man får vara ute hur länge man vill ändå ska jag nog äta min lunch-låda innehållande korv, makaroner och euro-shoppers ärtmix till lunch. Vaför? 

JO! för att man blir matad med moralkakor sen unga år att man inte ska förstöra aptiten och att man ska äta tårta efter maten, enligt mig så är det säkert bara för att om man äte tårta innan maten så tar den slut så fort så man måste fylla ut magen med någon form av porös bukfylla för att inte kunna njuta egocetriskt av en hel tårta utan då orkar man bara en liten bit. 
jag har svaret: gör mer tårta och skippa alla former av näringsämnen som inte inneholler socker eller fett! mata själen med socker och ge egot en morot i form av fett!  

Jag tror att jag släppte lös mitt sockerberoende när jag åt bullar till frukost. Om ni ursäktar så ska jag gå och lägga en lina strösocker på toa-locket, röka sirap och ta flytande honung intravenöst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0