jag sa stopp!

2010-07-22 @ 13:53:00

va sa så vid ett tillfälle, jag och Truckisen, i ställer för att säga tack när man har hällt upp kaffe så säger man stocpp när man inte vill ha nå mer och nu pallade jag inte längre.

Jag ville egentligen inte men jag blir så frustrerad och det va så jobbigt. Jag hade inte ens chansen att säga det ansikte mot ansikte eftersom han inte enns har tid att komma och prata med mig.
Jag ville ju inte! jag vill att det ska funka för jag tyckte ju så mycket om honom.
Jag önskar bara att han kunde komma och säga att om det inte funkar så ser vi till att få det att funka men det gör han nog inte.

jag saknar honom!
just nu är jag så nära att ringa upp igen och bara böna och be att han ska komma och prata med mig! bara prata med mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0