Jag erkänner!

2010-07-20 @ 13:42:11
Guud, jag är så irriterad nu! först den då kallade "kundtjänsten" på banken som bara tyckte att man skulle göra saker på internet, JA det kanske går bra för som som är teknikska men inte för mig som är tekniskt efterbliven! idag spenderade jag hela lunchen på att köa till kundtjänst och få reda påatt jag måste göra allt via nätet.                            

Sen erkänner jag, Jag träffade en snubbe på pattis i fredags och det är ju lite dubbelmoral eftersom jag gillar Truckis men han har fan bara skitit i mig (hänvisar till föregående inlägg) där går jag kanske ifrån min manlighet och blir så där tjejigt sårad.
Här kommer en lite konversation mellan Mammas lilla botoxhjälte och sotis-killen:

S- råkade slinka in på din hämska blogg. rysare.

B- nya bekantskaper holls hemliga om inte målet är att förlöjliga, därför skrev jag inte om dig. Varför läser du om du inte vill veta?

S-för att det är fel på mig

B- jag tyckte om honom och viste inte var jag hade honom så jag ställde ett ultimatum i torsdags, då var han dryg mot mig och nu är han väldigt "upptagen", så ligger det till. nu ska jag tala om hur fler saker ligger till: vi har känt varandra i tre dagar och varit fulla två av dom så om du vill ha rådnande oskulder utan bagage så ska du inte ragga på tjejer som ser ut som jag!

S- alltså egentligen så bryr jag mig inte eller så gör jag det. Whatever. Vem har sagt något om rådnande oskulder? tagga ner Girl. Irriterad? Arg?

B- Till i torsdags så träffade jag en truckis som jag tyckte om och du tror att det går över på en grisblink bara för att du dyker upp! DU kan chilla! Ge mig andrum! JA jag är irriterad! jag har varit på fucking kundtjänst på banken, klart som fan att jag är irriterad!

Det är mycket möjligt att jag skjuter mig själv i foten genom att skriva det här i bloggen, dels så var det en ganska lustig diskution och dels så orkar jag inte med allt hemlighetsmakeri! jag är så usel på att ljuga och jag tänker inte göra det! det är nog lättast att bara stå för vad man känner och vad man gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0