Fan o!!

2010-07-20 @ 11:20:19

Hela helgen har Truckis varit i garaget och skruvat i någon jävla tävlingsbil. Jag var ledig på fredagen men han hade inte tid att träffas. Igår var han där till kl 01 och idag kommer han vara där till 12, Jag pallar inte att springa efter och tjata på någon! jag har mer värdighet än så! Jag ångrar fan inte att jag var ute och raggade i helgen för det här suger när han håller på så, jag begär inte att han ska träffa mig varenda ledig stund men någon gång ibland skulle va kul.

idag ringde jag igen och frågade, för det är ju inte så att han talar om när han har tid att träffas och frågar om jag har det utan jag får fiska och fråga om han har tid då, eller då eller kanske den dagen. Det här är så jävla tröttsamt men samtidigt så vet jag att folk inte förendras, är han så här nu så kommer han att vara så jämt, han prioriterar så och kommer förmodligen alltid att göra det och jag fixar inte det. Jag har lärt mig att det är meningslöst att försöka förändra folk så jag tänker inte försöka, jag får vell göra som jag alltid gör, skiter i det. 

Undrar om han enns fattade att jag börjar surna på det här, jag kunde inte holla igen så jag sa: "om du känner för att vårda någon annan relation än den du har till din polare och den jävla bilen så kan du ju höra av dig" åandra sidan kanske inte det var så konsikvent men va fan! jag orkar inte gnälla på folk!!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0