En lite gladare botoxhjälte.

2010-07-24 @ 11:01:52
i fredags pratade jag och Truckis lite och kom fram till att ingen av oss ville sluta träffas men att han var tvungen att bjuda till lite och försöka klämma in mig i sitt speckade schema. Sen kom vi även fram till att jag ska sluta ligga med killar från pattis, om inte han är med förstås.
Så nu försöker komma fram till vad Sotis-killen va och det var nog ett försök att inte känna mig så ensam och övergiven, jag ville känna mig lite omtyckt och jag gillade att han var Truckis raka motsats eftesom jag just då inte var överlycklig över hans lilla problem att utrycka sig.

Den här helgen är han på någon biltävling så vi kan inte träffas i helgen men han ringde igår och var så himla rar och försökte att utrycka sig och tänka själv (nu framstår han som någon idiot, men en väldigt mysig idiot) och han var jätteduktig.
Jag tycker nog väldigt mycket om den skitiga Truckisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0