En kopp kaffe? eller kanske ett ligg?

2010-07-06 @ 08:36:53
igår råkade jag göra Truckis lite obekväm, jag tycker att det är lite löjligt att vi beter oss som om det är ett engångsligg varenda gång vi ses, varenda gång går vi igenom den här "ska vi träffas igen"-grejen och då undrade jag om inte vi skulle skippa hela den grejen och helt enkelt bara anta att vi ska träffas igen eftersom vi har gort det varje gång hittils.
Då blev han jättenervös så då försökte jag dra en bra liknelse med kaffe:
- istället för att tacka för kaffet när man har hält klart så kan vi ju säga stopp när vi inte vill ha mer kaffe. 

Som den kaffeälskare han är så förstod han det och blev lite mindre obekväm, det var ju bra, tanken va inte att försöka få en defenition på det vi gör utan bra helt enkelt att bara låtsas om att vi kommer att träffas igen, när allt kommer till kritan så känner jag mig lite billig när han
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0