Är det så konstigt att man bli djävulen?

2010-07-06 @ 16:00:45

Den senaste tiden har jag kommit fram till att jag blir djävulen själv när jag får PMS men jag har även kommit fram till at dom här åren jag har spenderat med att dumpa, bli dumpad, knulla runt och leka "the love game" har format mig till en lömsk hondjävul med fula trix i bakfickan och dom fick granntjejen ta del av igår, jag blev nästan rädd själv för vad jag satt och lärde den stackars flickan på 17 år.

Hur som hälst så är det vell inte så konstigt att man blir slug och lite elak, ta Truckis som ett exempel:

Jag är ganska nöjd som det är nu man behöver inte veta var allt är påväg och vad det ska bli av allt man träffar men vid det här laget så brukar jag ha vrålkoll på var han står, det brukar stå mellan totalt nerkärad eller så iskall och knullsugen men den här har jag inte en aning om var han står eller vad han vill. Det känns jättekonstigt för jag brukar ha full kontroll men nu känner jag mig maktlös.
Ena stunden är jag så söt och ska följa med hit och dit och till hans mamma och nästa sekund sitter han och förespråkar KK-relationer skickar kyliga SMS.

Man brukar kunna se igenom folk men den här går inte det me! det kanske är därför jag inte har lessnat än, men det är frustrerande! Jag vill liksom veta samtidigt som jag inte vill och lite PMS på det! 

Så är det så konstigt att man blir djävulen?

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0