Ännu en arbetskambrat...

2010-07-13 @ 13:54:59
... som "håller på".  Hur orkar dom här?

Jag har upptäkt att en arbetskompis jag har här, har väldigt svårt att erkänna att hon har fel.

bara en diskution om ett efternamn blev onödigt stor, hon sa fel efternamn på killen och jag sa rätt sen var det tydligen jag som hade sagt fel och tydligen så hade jag gort det många gånger, fast jag vet mycket väl vad han heter (eftersom han är snygg) jag orkar inte ha sånna värdelösa diskutioner om skit så jag lägger mig direkt. Det är sååå onödigt att tramsa om sånt så varför ska jag hålla på min sak när jag inte dör av att ha fel i detta fallet. på en arbetsplats får man välja sina strider annars får man ju gå med taggarna utåt hela tiden.

Nu har jag frågat efter Danne i flera veckor och nu gör jag det igen! VAR ÄR MIN LILLE VÄN?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0