Håret SKA bort!

2010-02-01 @ 00:03:44
varenda gång jag berättar för någon att håret äntligen ska bort nu så besvaras min goda nyhet med: "varför då?" eller "Å NEJ"
Helvete vad kul det är att folk är glada för min skull! jag skulle vilja se dom stå ut med att ha långa blöta hårkorvar hängande på ryggen och runt halsen när man har duchat sen tar det ett 12 tim för det att bli torrt och man kan borsta det, för borstning är uteslutet när det är blött, då gör det sjuuuukt ont.
Det går inte att sätta upp för att det är för mycket så det håller inte i en frisyr sen tar hårtvätt säkert 40 min för alla geggor och skit som ska i för att det ska gå att ha på huvudet

DÄRFÖR ska jag klippa håret till en kort härlig frisyr och den ska satan i gatan var rosa!

Kommentarer
Postat av: Reine

Ser fram emot att se din nya korta, rosa frisyr. =)kul me lite förändring ibland. =)vi ses på freda.

Kram

2010-02-01 @ 17:06:20
Postat av: Melker

jag har sagt det förut och jag säjer det igen. korthårigt är snyggt! grymt sexigt!

2010-02-01 @ 19:31:16
Postat av: Puttonen

Mig ha du då inte sagt något åt.. :p och jag säger GOOD for you. Du passar i kort ^^

2010-02-01 @ 22:32:31
Postat av: Lina

Klart du ska klippa dig om du vill!! Jag skulle också ha färgat mitt hår rosa om jag hade passat i det, men rosa och röda toner i håret är inte riktigtk kompatibelt med min kassa hy. =( Jag vågade kapa håret som varit långt i evigheters evighet,och det växer ju faktiskt ut ganska snabbt om man verkligen skulle ångra sig. Jag tror att du kommer att bli lika snygg och tycka att det är lika skönt som jag, vi är ju faktiskt lite lika du och jag. Kanske vi är släkt...? ;)

2010-02-03 @ 21:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0