Xingu på nya äventyr

2010-02-04 @ 21:53:24
idag fick min hund och lånehunden en riktig promenad över hela solna, när vi nästan är hemma så känner xingu igen sig och eftersom hon är lös så börjar hon pinna på som satan och en stackars joggare som springer där och sköter sitt tror att han blir jagad men hon kutar fort som fan om och siktar på en port som hon känner igen, men det är inte min port utan den tillhör hundvakten. När hon kommer fram inser hon att matte inte är med och då blir hon lite nervös och springer ännu fortare tillbaka till mig och när hon kommer fram drar hon världens grisnit mitt framför mig och sen ser hon ut som att världen höll på att gå under utan mig. 
jävla hund att va söt! olydig men söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0