Snart får den här hunden stanna hos mig!

2010-02-09 @ 17:59:29
nu är jag lite förbannad igen först var jag tvungen att lägga om benet på hunden och det gjorde ju ont och sved när jag rengorde så han skrek och jag grät för att det kändes som att jag gorde illa honom, sen läser jag mailet från hans husse där det står att han måste uträtta något innan han kan hämta hunden så han kommer inte och hämtar honom förren någon dag senare.
Hans hund kommer inte att känna igen honom när han kommer hem så snart behåller jag hunden! måste man tala om för en person som köper en hund att man måste stanna hemma lite oftare eller hitta på saker då man kan ta med sin hund?

jag börjar bli trött på det här! hade det inte varit för att jag tycker så jävla mycket om den hunden hade jag bett hans husse äta sitt eget skit för länge sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0