Nu har jag uppfunnit mitt första instrument!

2010-02-23 @ 21:56:51
Och det är dessutom ett instrument som ska lanseras inom psykiatrin.
eftersom man nästan alltid döper instument efter grundaren så vill jag nu precentera:

LISAS BUKFRÄS!



Den funkar som så att när Patienter med dödsönskan ser Bukfräsen så blir dom så rädda att dom häldre lever vidare med sina bedrövliga liv än att bli utsatt för bukfräsens vidunderliga klo och diamantborr!
Den har två V8-motorer och kommer snart inom Pediatriken som Hello Kitty edition, då kommer Kittys ögon att blinka i rött som om Belsebub själv besökte operations-salen.
Jag förespår att självmorden kommer att sjunka med 50% efter Fräsens lanserande!

Kommentarer
Postat av: Hanna-Banan

FY FAN!! Det var det bästa jag har läst på länge :D hahaha

2010-02-24 @ 10:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0