Lilla hunden!

2010-02-08 @ 22:22:35
idag var jag med hunden som jag passar till vetrenären och det hela började med att han kissade blod i fredags men det gick över på kvällen men jag ville ändå kolla upp det, igår gjorde han illa två av sina klor så jag tänkte passa på att fråga vetrenären om det med och det visade sig att det var stora sprickor i klorna och dom var tvungna att operera så det blev ett kalas på ca 3000 kr och vetrenärbesöket som skulle gå fort tog hela dagen.
Att gå på LIA var bara att räkna bort för det fanns det inte tid med och jag tror dom tyckte det var löjligt att skippa bara för en hund men han är ju mitt ansvar, man skulle aldrig ifrågasätta någon som var hemma med sina sjuka barn, och det här kunde inte vänta och han kan ju inte tala om var han har ont så jag tykte det var ok.


Nu går han omkring och ser ut som en rymdvarelse i sin stora tratt och tycker synd om sig själv, stackars liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0