kan man har en sexuell tillhörighet?

2010-02-12 @ 14:00:39
Många har det som dom går igång på utan att blinka, det kan vara en speciell hårfärg eller något sånt.
Jag letade runt på FB lite och tänke att jag skulle tillhöra en grupp men jag hade svårt att bestämma mig, det stod mellan I Love Ners och Vi som älskar män i uniform.

Jag har alltid gillar en mysig nörd för att dom brukar vara lite konstiga och jag gillar att känna att jag är utanför deras liga däremot  är det något speciellt med killar i uniform som får mig att lämna snigelspår efter mig.
Män i uniform har bara en hake, dom brukar vara superheta så länge dom håller käft! nu kan det tyckas att jag dömmer lite men tyvärr brukar det vara så att 9 av 10 uniformerade män har ett IQ på en och en halv givetvis finns det undantag men jag brukar inte hitta dom dessutom så börjar jag bli för gammal för att ragga på 19åringar som gör lumpen men titta får man ju....mycke....och läääänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0