Jag har besergrat mitt ego

2010-02-19 @ 11:02:10
Och det kan jag tala om för er att för någon med ett ego som mitt så va det en kamp!

Det va så här att en tjej tog kontakt med mig och ville veta mer om min utbildning för att kunna uppnå samma mål som jag själv har satt och min spontana reaktion var skrämmande!
Jag började genast att fundera på hur jag skulle göra för att hindra henne att söka för att jag ville vara ensam om min grymma ide och jag ville va ensam om att vara bäst på sterilisering men så tänkte jag efter.
Vad funkar bäst i karriär-synpunkt, att bli bra genom att hindra andra från att göra likadant och spendera energi på att trycka ner dom eller sikta uppåt och därmed dra med andra som hjälper en att putta på? valet visade sig vara lätt när jag tänkte efter så nu har jag besegrat mitt ego och jag känner mig mer hel nu än när jag va lömsk och egoistisk.

Det känns bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0