jag är trött på allt!!

2010-02-10 @ 21:29:41
idag är jag trött och less på allt!
Jag är trött på att bara jobba med tanter som snackar skit och fräser åt varandra!
jag är trött på att åka till vetrenären!
jag är trött på att äta!
jag är för trött för att sova
jag är trött på munsår
jag är trött på att det hela tiden måste hända något tråkigt så fort det händer något kul!
jag är trött på att vara sur hela tiden
jag är trött på brittisk humor!
jag blev till och med trött på att ha samma kläder som Hanna-banan idag! jävligt synd att jag var tvungen att bli det precis när hon hade beställt ett par likadana skor som jag men som den underbara vän hon är så förstod hon mig, så nu är jag skyldig henne att få förtur till ett köp...och ett par nya skor.

min själ behöver morötter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0