Hjälp!

2010-02-26 @ 22:56:39
här sitter jag en fredag kväll och tittar på tv i mysbyxor samtidigt som jag förintar en förpackning arraksbollar som jag köpte igår (när jag köpte den vägde den nästan ett kilo men nu är den redigt bantad kan jag lova) jag kan nästan se hur röven växer!
Jag är en sorglig prick idag, fast jag försökte faktisk gå ut idag men ingen ville gå ut med mig (undrar om jag har gjort någon som jag behöver be om ursäkt för) men jag antar att jag har sparat en massa pengar på att vara hemma. jag var med bjuden på att spela biljard men Korviz skulle dit så jag pallade inte, han och jag umgås redan hela jävla tiden så kännde verklign för att umgås med någon annan ikväll men det sket sig.

jag har roat mig med att färga håret Rosa, dock har jag inte bestämt mig om jag gillar det än men det kanske växer på mig om inte annat så sitter inte färgen så länge. nu funderar jag på om jag ska ta och plugga lite.

HJÄLP jag har blivit 70 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0