Hello Hanna-Banan!

2010-02-14 @ 16:31:20
Min Hanna-Banan har älskat Hello Kitty sedan början av gymnasiet någon gång (en farsination hon för övrigt delar med min kusin på 6 år) nu på senare tid har även hon hittat en skola hon vill gå. hon lutar åt att gå en disignskola där hon kan få utlopp för sin kretivitet och sitt mode-missbruk.
Med anledning av detta vill jag tillägna följande bild till henne:



Det är en hello kitty-symaskin-transformer!
SÅ coolt!
Den och en massa galna hello kitty saker hittar man på http://www.kittyhell.com
Bland annat: hello kittymotorsåg, hello kitty-sexleksaker, hello kitty-hamburgare, hello kitty-bindor och om ni inte trodde det va möjligt så finns det hello kitty-guts alltså en tarm som är formad som hello kitty.

Sisst men inte minst en hello kitty-Hanna-banan!




Kommentarer
Postat av: Hanna-Banan

Jag känner mig hedrad!!!! :D hahaha

2010-02-14 @ 21:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0