nu var det dax för ett inlägg

2010-12-03 @ 17:58:36
idag har jag blivit tatuerad på benet på jobbet. det var fan plågsamt kan jag lova! vaden är nära på det värsta stället hittils! jag gaddade mig igår också men då gjorde jag bara ett ekollon på armbågen, det blev superfint och den är jag as nöjd med. jag gkorde det där för att även jag ska kunna olla saker nu när jag har mitt ollon. jag kan dessutom göra det blixtsnabbt efter som jag inte behöver dra ner gylfen innan.

idag blev det Lady Gaga på benet men han gjorde bara linjerna idag eftersom jag är så vek och gnölade hela tiden. men tro mig! det var fan smärtsamt! ett tag höll jag fan på att börja gråta, han som gorde den sa att det händer så mycke i mitt liv nu så det nog var därför det gjorde så ont men det var ändå jävligt pinsamt att liga där och nästan böla på jobbet med sina arbetskompisar runt om sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0