Lussekatt!

2010-12-08 @ 17:03:59
...det önskar jag mig i julklapp. jag skulle eventuellt ta en nakenkatt på foder men nu blev det ett sånt himla bollande med den där katten så nu får dom faktiskt beholla den. Det är ju ett djur! man kan inte bolla runt med djur hit och dit hela tiden så blir dom ju fan spyksjuka!

Där emot var det ett bra argument att använda för att fp somman vill hemma hos Truckis, jag börjar förhandla om katten sen viker jag mig lite åt gången och det hela slutar med att jag får sätta min rosa julgran i hans vardagsrum.
Fast jag har fortfarande ingen katt, men jag önskar mig en i julklapp. En egen naken kattunge! så jag försökte sätt ribban högt igen så jag frågade om han inte ville ha barn men det funkade inge bra för han ville häldre ha barn än en nakenkatt som ser ut som en rymdvarelse säger han, fast det vill ju inte jag.  


här är min fina gran, bilden ligger lite fel men jag lovar att den står som vanliga granar det är bara bilden som ligger... och så jag...ibland...med Truckis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0