ledig

2010-12-28 @ 14:37:27
nu är jag ledig, igår var min första lediga dag och idag är jag rastlös. så pass rastlös att jag skickar erbjudanden om att öla till sls smstjänst, det är något undermedvetet som spökar.

Jag har försökt få ut Istret på öl även men när han hörde att Truckis inte skulle med så blev han helt plötsligt så upptagen. Är det svårt att förstå att jag inte har växt ihop me Truckis? det som däremot kan vara svårt att förstå är att jag faktiskt vill umgås med Istret, jag menar även irriterande killar som raggar genom att förolämpa behöver någon som tror på dom och värkligen menar det när dom säger;
-klart att även du går att supa snygg!
och
- det är insidan som räknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0