julefrid my ass

2010-12-06 @ 14:50:30
nu har det strässats och allt har gått åt helvete, jag har flyttat in i mormors gästhus eftersom jag inte kommer överenns att bo med Berga så nu har jag fått flytta mitt i allt så jag bestämde mig för att beställa alla julklappar på nätet. Någon gång här i veckan kommer allt att dimpa ner på tobaks i huvudsta C så allt jag behöver göra är att dra dit min välsvarvade röv och plocka upp allt, mycket praktiskt att inhandla ca 14 st julklappar på nätet. Truckis julklapp har jag däremot en liten Tomtenisse som fixar, en liten tomtenisse med hjärta rent som jesusbarnet själv så dit kommer garanterat tomten att hitta i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0