Stockholm inkbash!

2010-08-29 @ 22:10:54
i fredag när jag kom hem från landet där alla heter Glenn så beslutade jag och min Truckis att det skulle bli bio med "doodis" (godis med talfel och i bäbiston) sen gjorde vi en snabb visit hos Istret på Coop-parkeringen i västertorp (eller var det var) han hängde nämligen där för att någon form av grabbigt Street Race skulle gå av stapeln den natten. Efter det så var det sängdax för dom stora grabbarna, det vill säga mig, jag hade jobb inbokat kl 8 morgonen efter så då blev det till att skalla kudden.

Dagen efter jobbade jag till kl 13 sedan var det dags för helgens (årets) höjdpunkt, STOCKHOLM INKBASH!
Jag och Truckis mötte upp Istret på centralen där han stod ledsen och övergiven. Det kan jag nämligen tala om för dom som inte vet; en stockholmare kan bo i hela sitt liv i stockholm men så fort han/hon får körkort så sätter någon form av kollektivtrafiks-vägran in och dom förtränger allt vad tidtabeller, skämsrämsor och peronger heter.
Nästa stop: inkbash! när vi var där sikatde pojkarna på att bli så fulla som vanligt och jag tävlade, shoppade och minglade med bransch-folk.
Istret höll på att få nackskador av alla snygga tjejer och kåtslag av alla generösa uringningar så det var en trevlig kväll för alla inblandade.
Vid kl 10 hade killarna fått i sig nog mycket öl för att kasta dom till pensionsålder så då gav vi upp och åkte hem till mig och tittade på J.I Jane och jag fick nog en biverkning på hormonsprutorna så jag spenderade hela kvällen på toa där jag spydde som om livet hängde på det och mådde pyton men jag antar att skit händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0