sista dagen på jobbet.

2010-08-16 @ 09:03:07
idag jobbar jag min sista dag någonsin på Axfood! egentligen var det tänkt att jag skulle jobba i morogn men det sket jag faktiskt högaktiningsfullt i! Den ända som läser bloggen på jobbet är Danne och han få helt enkelt inte skvallra. Nu har jag jobbat här till och från i två år och jag får nog vara glad om jag får med mig ett äpple hem, undrar om någon ens reflekterar över att dom inte kommer att ha gamle trogne Botoxhjälten att förlita sig på längre. Det är ett bra jobb med bra människor men jag blir så tröttnär det är fram och tillbaka med tider och man får ingen förvarning så man kan planera men nu är det slut med det! man måste ju liksom gå vidare. Speciellt en person som jag som så höga krav på livet.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0