Sex och snusk

2010-08-16 @ 14:44:11
nu har jag lite tråkigt och då brukar jag av någon konstig anledning alltid tänka på sex och snusk, fast mest sex. det är alltid samma visa och då brukar det bli så att jag sitter med dimmig blick och flinar för mig själv. Det var kanske värst när jag var konfirmationsledare och då brukade jag inta snusk-tänkar-mode när prästen satte igång med sin predikan i kyrkan för att det tenderade till att bli lite tråkigt ibland, undrar om jag hamnar i helvetet för det?  
Dom säger att män tänker på sex oftare än kvinnor men dom får nog ändra det till män och botoxhjältar för jag tror att jag tänker på sex jätteofta, kanske till och med oftare än vissa killar. Jag tolkar allt snuskigt också, jag har helt enkelt en väldigt snuskig fantasi.  

Kommentarer
Postat av: Jane

Jag tänker säkert mer på sex än vad min sambo gör, och jag är precis som du av det kvinnliga könet. Jag borde ha bevisat det lite nu, jag menar, jag hittade precis din blogg, och det första jag gjorde var att gå till din kategori sex och samlevnad....haha.



Skål för sex!

2010-11-24 @ 18:24:55
URL: http://ohdeerme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0