Osingel!

2010-08-10 @ 17:11:09
är det samma sak som upptagen?
Det känns inte som att det är samma mer att osingel skulle vara det man är innan man har fartställt att man är ihop, som jag var innan den 3 aug.
Hur som hälst så har jag märk av mitt nya osingla/upptagna tillstånd med att jag hela tiden måste packa och ha extra trosor och tandborste med mig. Det här är den jobbiga delen av att vara ihop men det är ju inte så farligt.
Jag har blivit så där fånig som jag försöker undvika att bli, jag får en sån gulli-gull-ton när han ringer och på något sätt så kommer ja hela tiden in på vad han och jag har gjort eller sagt och det är ju svinirriterande för folk man pratar med.

Jag kämpar emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0