oj! Vilken soppa!

2010-08-03 @ 10:49:51

Efter som mitt internet ligger nere hemma så kan jag bara kolla mail och FB på jobbet och i morse kom jag till jobbet, inte ett ont anande och öppnade FB och där ser jag en vänner förfrågan och ett mail.
Båda kommer från Grannens Vän och före dettat barndomskärlek på 47 år och i mailet stod det:


Hur är läget då? Allt bra hoppas jag. Jag får gratulera till jobbet. Fan vad kul!! Så när får man se dig igen då? Behöver något vackert att vila mina ögon på...;-)

Jag Viste inte vad jag skulle säga eller göra så jag mailar det vidare till grannen och hon säger att han hade pratat med henne igår och sagt att han gillade mig och tydligen spelade det ingen roll att jag var 5 år äldre än hans dotter. vad ska man säga? Tack men nej tack!

han är några år yngre än min pappa! jag är inte den som är den osh jag håller vell med om att kärleken är blind och utan åldersgräns och allt vad man säger men det finns inte på min karta att tända på någon som är äldre än många av min pappas kompisar. Någon som inte häller finns på min karta är att bli "plastmamma" åt en 15åring och en 18åring, sånna prukar jag festa med! 
Jag har ju dessutom fått mersmak på lammkött!


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0