Miley Cyrus.

2010-08-03 @ 13:26:04




Som ni kanske märker så är det lite av ett musiktema på bloggen idag. Det beror på att Youtube har gott hett här idag. För ett tag sedan lyssnade jag konstant på Miley Cyrus- party in the USA och nu såg jag videon och den var inte som jag hade föreställt mig! Däremot så får ni själva gå in och kolla för den kan man inte lägga ut så här (tydligen) men jag hade föreställt mig en "oskyldig liten tjej på nya äventyr" inte "Jag har korta shorts och hår i ansiktet, kom och knulla mig" 

Jag vet att även barnprograms-stjärnor måste få växa upp men dom kör ju fortfarande på att hon är oskuld och bara 17 år men jag tror inte på att hon aldrig har haft sex. Det är bara att titta på dansarna i videon, Lisa 17 hade aldrig nöjt sig med att bara titta på vältränade killar som slår bakåtvolter från pickups eller kör krumping på bord!
Om hon nu är oskuld så är det synd om henne, så mycket begär och hormoner man har när man är 17 så borde man inte utsättas för ett sådant smörgåsbord av läckerheter och inte få ta en endaste tugga.


Här är en annan video, den är aven den ganska bra(fast det inte är några voltande dansare) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker den ser godast ut också. Fan vad snygg layout du har på bloggen. Speciellt headern. grymt snygg. Kommer tillbaka på besök! :)

2010-08-03 @ 16:08:44
URL: http://donsueco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0