Man får inte alltid höra det man vill höra.

2010-08-09 @ 13:51:55
igår sov jag hos Truckis och när vi skulle sova så frågade jag en, vad jag trodde, va en enkel fråga. Jag frågade om han va kär i mig och han svarade:
- jag vet inte, jag tror det.
och det svaret hade jag inte väntat mig alls! jag trodde faktiskt att han va kär i mig eftersom han va ihop med mig men jag misstänker att han helt enkelt inte har varit så kär innan och inte riktigt vet om han är det eller så kanske han bara tycker om mig lite mer än vad han tycker om andra tjejer och i sånna fall så hoppas jag att han gör slut då om han kommer fram till att han inte är kär i mig. Jag är i alla fall kär i honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0