jag vägrar!

2010-08-10 @ 20:30:07
Jag vägrar be om ursäkt för att jag är lycklig. Koviz är sur på mig för allt som har hänt och jag tänkte att vi kanske kunde prata om det nu när det har gått en tid och både han och jag har gått vidare men han är sur.
Jag kan förstå att han känner sig sårad för hur det tog slut och hur jag gjorde det (det var osmidigt) men ska det aldrig gå över?
Jag har bett om ursäkt för att jag sårade honom men jag tänker inte under några omständigheter be om ursäkt för att jag har träffat Truckis för jag tycker om honom och jag ska sluta be om ursäkt för att jag är lycklig, jag har gjort det förut men jag vill inte göra det längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0