In a Relationship

2010-08-04 @ 09:11:47
... är man sorglig när det blir officiellt när man byter relations-status på facebook? ja lite sorglig. Fast både jag och Truckis är ganska dåliga på det här, jag är livrädd och han har ingen aning om vad han sysslar med men vi bestämde oss för att vi faktiskt tycker om varandra och igår kom vi fram till att vi är ett par med rätt att neka sällskapsspel (med undantag för TP)  

När man funderar på det så innebär det här mest fördelar för mig: jag får bitcha lite extra för jag är ju flickvännen! han måste låna ut bilen till mig, han måste betala och det han får är mig! jag kan tänka mig att laga mat åt honom ibland men annars få han nöja sig med mitt sällskap, men han verkar nöjd.
Man får vara lite stolt att jag är den första som har lagt beslag på honom, eftersom jag tror att min kille är snyggast i världen så är jag så klart övertygad om att han lämnar ett band av krossade hjärtan efter sig. 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0