I sollefteå

2010-08-02 @ 12:13:21
... så behövde jag inte göra mer än att kliva ur bilen så träffade jag på två gammal klasskompisar var av en var redigt förfriskad och satt och delade ut komplimanger till mig, som att jag har förendrats till det bättre och han själv såg bara almänt full och kåt ut och kanske lite skäggigare än innan.
När jag hade slitit mig från klasskompisarna så gick jag 10 meter och träffade någon annan jag kännde och så höll det på hela gå gatan ner till vi kom till parken och där träffade man ju såklart på  folk man kännde med och så rullade det på.

Det dracks öl för glatta livet Pelle-plutt blev gris-full men glad och lycklig och jag råkade inte känna igen en en gammal klasskompis från gymnasiet fast jag satt brevid henne en lång stund, det var pinsamt.
Ica gjorde den snyggaste sägningen hittils dock så måste man nästan ha varit där för att uppskatta den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0