Gratisgodis.se

2010-08-16 @ 11:29:33

JA, ni ser rätt, jag har sålt min själ till djävulen och horar för godis. Till mitt försvar så håller jag på att sluta röka och då passar det fint att det dimper ner lite godis i brevlådan. Egentligen är det inte en sån stor grej, man klickar runt lite och "tjänar" godis dessutom får jag godis varenda gång någon klickar på gratisgodis länken i min blogg och blir medlem så nu vill jag proppagera lite för mitt sluta-röka-projekt :

 
STÖD MAMMAS LILLA BOTOXHJÄLTE ATT SLUTA RÖKA! KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ FÅR HON GODIS!

Visualisera att den meningen sägs av mig i megafon iförd cirkusdiriktörsuniform samtidigt som jag slår mig för bröstet som en riktig man, så ser det ut i mitt huvud och det är mycket övertygande vill jag lova.


http://www.gratisgodis.se/?r=316247


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0