Gårdagen

2010-08-09 @ 13:40:23
igår var jag på Dragrace med Truckis och bla hans kompis Istret (jag har inte kommit på det smeknamnet) Istrets pappa har en lite ovana att öppna munnen innan han tänker och att kalla folk för fula saker fast han egentligen inte menar det. Han kallar hela killgännget för små svin och när vi skulle hem och tannade till för att äta så kallade han Mammas lilla botoxhjälte för "det lilla ludret" jag tog inte så illa vid mig eftersom jag har lyssnat på den mannens skitsnack hela dagen har fattat det här med att han nog inte menar det han säger men Istret tyckte att det var gräsligt pinsamt att hans pappa sa så, jag tyckte lite synd om honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0