Från sollefteå!

2010-08-02 @ 12:50:31
...Äntligen! inte en dag för tidigt! Min bror hade börja reta gallfeber på mig redan andra dagen med sina teorier att man inte ska se reklamen för då blir man påverkad (vem bryr sig) man måste låta gallret ligga på grillen för att bli rent (när jag precis har diskat det) sen när jag redan är arg så ska han göra det bättre genom att sitta och påpeka för pappa att jag inte har någon humor och att jag är är så jävla glad idag och DÅ blir man ju på ännu bättre humör. Som strössel på glassen så har han kommit på att han inte ska använda deo för han luktar gott ändå på grund av naturliga feromoner (Feromoner my ass) använda deo!! må hända att han har luktar naturligt men jag vet inte om gott är rätt ord.

sen kommer min bror på att hans bil är trasig och vi inte kan ta den hem och jag får åka tåg, för vilka pengar då? dessutom försökte jag boka men alla bussar var fulla och tågen var slutsålda så han fick låna en bil av mamma och pappa att åka hem i och jag kunde åka till gävle och åka därifrån som planen var från början.
Jag älskar mig bor, han är världens bästa bror! om jag inte behöver umgås med honom alltför ofta!

När jag var framme i upplandsväsby som var tågets slutdestination så hoppade jag på söderteljetåget och åkte hela vägen till tumba för att träffa Truckis det var mysigt fast både han och jag va trötta efter en hel helg med öl.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0