En resa till Sollefteå

2010-08-02 @ 11:07:33

Det hela började med att jag drog på mig mina doc martins-kängor på fredageftermiddagen och traskade iväg till centralen, efter en liten stund så kände jag hur folk tittade mycket men som tatuerad så är det många som tittar mrn drn hät gångrn var det andra blickar. Då kom jag på att jag är ju faktiskt halvrakad på huvudet och det i kombination med doc martins så ser jag ju ut som en ny-nazze! så jag bytteskor. 

Sen mötte jag upp min bror i Gävle och fick köra hans bil men han fick dödsångest och ville byta efter 10 mil så då högg jag in på spriten. mellan sundsvall och sollefteå satt jag och residerade mammas nya kille citat och under pissepausen på skogen tände jag ciggen på brorsans customgjora grenrör i bilen efter som jag inte hade någon tändare och efter lite om och men och ett klädbyte så var vi framme i solle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0