En hel vecka

2010-08-24 @ 19:27:04
så länge sen är det jag bloggade nu men jag har helt enkelt haft röven full!
den här veckan är jag i göteborg för att plugga och det går bra fast jag känner mig stressad och vill häldre va hemma med Truckis.

Jag är fattigare än jag någonsin varit, i två dagar har jag levt på haregrynsgröt och mormors hemmagjorda plommonmos. Det är inte onyttigt eller dålig och absolute inte skadligt att leva på havregrynsgröt men jag sitter på bussen och fantiserar om riktig mat bara för att jag vet att jag inte kan köpa den. Fattig har jag varit förut men nu har jag levt på 2 kr i två dagar men i morgon är det lön!! hoppas inte Axfood gör mig besviken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0