en dag på jobbet.

2010-08-16 @ 12:17:23

Skitgubben på jobbet som tidigare har varit trevlig och nästan en fröjd ett jobba med har gått och blivit helt sjukt grinig igen så där kan man vänta sig ett hugg mot strupen om man öppnar käften han sitter förövrigt och skryter om hur bra kompis han är med skådisen som spelade Pippi, vi vet det, han har nämnt det några gånger...om dagen.

Gunsan var nyss här och deklarerade att hon minsann ska åka till Linköping i oktober och måste gå en timme tidigare men hon har frågat Danne om han kan hoppa in en timme, VILKEN TUR! för hur i allsin dagar ska vi bära oss åt för att hitta en vikarie i en hel timme på bara 2 månader?

Den tredje medlemen i skaran har precis lugnat ner sig efter att nästan fått hjärtsnörp för att NÅGON! hade lämnat en massa dörar öppna under en flytt igår, vad har man säkerhet till när folk öppnar dörrarna? (min största oro är nog vad fan han gör på jobbet en söndag, har man inte bättre saker för sig på en söndag?) men gott folk oroar er inte, han har snart hittat den skyldige till denna katastrofala dörröppning och då ska denne straffas i månens namn!

La in en liten bild så det blir lättare att gissa var jag har snott min superhjälte-slogan.

Den här lilla brokiga skaran skulle man kunna göra en ganska rolig serie av, jag tänker mig något i stil med Rocky eller Elvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0