vilka busiga pojkar!

2010-04-19 @ 23:33:38
nyss la jag in En rosa helikopter som ring signal och då var jag ju tvungen att testa så först drog jag på den på telfonen och då ställde sig Jo och Korviz och dansade som fan sen pausade jag och då suckade dom ett litet:
-Naw...
sen bad jag Korviz ringa mig och då var dom igång igen och skakade rumpa som om livet hängde på det för att sen följa med ett litet besviket:
-naw...
Efter någon minut så busade Korviz, inte helt oväntat till det och där kom den rosa helikoptern igen och grabbarna skakade loss som bara den igen. Jo sa god natt och gick och la sig men plötsligt så ringde min telefon och ut stormar Jo i bara kallingarna och han och Korviz drog igång igen sen kom telefonsvararen in och då sa dom...
-naw....

det var jävligt roligt men jag undrar om dom tänker göra så varenda gång det ringer på min telefon, det skulle inte förvåna mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0